18 mars 2011

Efterlängtad

Ge mig detta skåp med detta innehåll och jag blir överlycklig!
Bild från Alltihemmet.se

Denna helg är efterlängtad. Alla helger är oftast efterlängtade, men denna har jag längtat extra mycket efter. Varför? Jo, för att jag inte har något planerat....... Jisses så skönt det är.

Vi hade öppet hus på jobbet igår, och jag har inte suttit en sekund sedan i måndags.. Men det gav resultat - det var mycket lyckat! Så nu känner jag mig helt slutkörd - för givetvis ska man ju hinna med det vardagliga samtidigt. Inte bara på jobbet utan även privatlivet med teorilektioner, ridning, städning, tvättning med mera.

Ikväll är det fredagsmys med stora bokstäver. En god köttbit, potatisgratäng och härligt rött vin tillsammans med familjen inklusive mamma - underbart!!

I morgon ska jag ut och shoppa tunikor.. hehe.. Jag behöver tunikor. Jag behöver många tunikor :) Jag längtar till i morgon!

Men nu ska jag först bli färdig här på jobbet så att jag med gott samvete kan koppla av i helgen.

Vad har du inplanerat?

Kram Eva
ps. är det någon som har sett våren? ds

6 kommentarer:

  1. Jag ska ut och leta efter våren!!! Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hej Eva,

    Du kan väl ta foto på de tunikor du hittar. Jag behöver också massor och är tacksam för alla tips jag kan få.

    Trevlig helg!
    Kram Maria Blomkvist

    SvaraRadera
  3. Har inte heller någe inplanerat och de gillar jag :)
    Lycka till med shoppingen!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. va härligt med en helg helt utan planer! Längtar jag oxå efter :)

    Jo,man syntes visst i bild på mello finalen....jösses sån uppmärksamhet det blev! Sms:en haglade in,och likaså kommentarerna på facebook och i bloggen! TV har en dragningskraft...
    Vi hade en toppenkväll!
    Nu har jag istället tre nattpass framför mej,thats life. Från glitter och glamour till jobb...
    Ha en skön helg! Hoppas du hittar det du vill i morgon :)

    SvaraRadera
  5. Skåpet är skit läckert... me like!
    Vill med shoppa men får nog hålla i slantarna lite :) Är massor med bröllop, dop och kalas på G.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har haft ledig helg men har varit i en baskethall rätt mkt. Vi hann promenera lite i solen mellan matcherna... Underbart!

    Det där skåpet vill jag också ha ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...