Danny Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar mars 07, 2011 Denna tror jag har stört chans i den stora finalen. Den attraherar öst och väst och så lär den gå varm på alla disco under sommaren. Både i Sverige och i resten av Europa.Det tror jag i alla fall.Vem tror du vinner?Kram Eva Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Kicki7 mars 2011 kl. 14:52Jag har tyckt att han varit bäst hela tiden! Hoppas han vinner!SvaraRaderaSvarSvaraAnna7 mars 2011 kl. 19:22Vi får hålla tummarna :)SvaraRaderaSvarSvaraHelga8 mars 2011 kl. 08:19Jag gillar nog the Moniker bäst, men tror Danny och Saade kommer att vinna...SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Jag har tyckt att han varit bäst hela tiden! Hoppas han vinner!
SvaraRaderaVi får hålla tummarna :)
SvaraRaderaJag gillar nog the Moniker bäst, men tror Danny och Saade kommer att vinna...
SvaraRadera