6 mars 2011

Bee Movie


Filmtajm!
Dags för familjen att samlas i soffan en liten stund. Vi har ätit middag, förberett allt för veckan som kommer, tvättat och strykit, duschat lilleman och nu ska vi äta glass.... ;). Vi ska se Bee Movie. Vi har den hemma, men varjken jag eller Staffan har sett den. Perfekt avslutning på helgen med barnen.

Har under dagen funderat över om jag ska fira min 40-års dag eller ej. Man skulle kunna slå till med att bjuda ut den närmsta släkten på restuarang och sedan ha fest för dom närmsta vännerna. Hrm.... får fundera vidare. Jag har ju några månader på mig.

Firade ni er 40-års dag? Om den inte har stundat än, tänker ni fira er 40-års dag?

Kram Eva






8 kommentarer:

  1. Jag firade min 40-årsdag med att bjuda släkt och vänner till en hyrd lokal här i byn.
    Bjöd på ärtsoppa och pannkakor hämtade från Gästis (förra omgången det fanns här).
    Ja, det blev en trevlig kväll!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jag firade min 40-årsdag med öppet hus, bjöd på mat och dricka :)
    När jag fyller 50 blir jag bortrest.

    Mysig avslutning på veckan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Japp med närmaste släkt och vänner i en salig blandning!
    Och Chris friade till mig den dagen *Ler*
    Min 40 års dag kommer jag sent att glömma :)
    Fira! Behöver inte va märkvärdigt! Lite god mat som några av de näsmaste hjälper till med och bjud in alla på en gång! Mina vänner och släktingar tyckte det var jätte kul att träffas :)
    Ha en skön söndag kväll!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Jaaa, jag hade fest, vi var väl ungefär 40 personer1 Det var lek och skoj och karaoke:) Fira!

    SvaraRadera
  5. det är ju ngr år sedan jag blev 40;o)men jag bjöd 20 st utav mina vänner på mat på restaurnag Valdemar på Jakri.Jag hade just flyttat dit då.

    SvaraRadera
  6. Mysigt med filmtajm.

    Jag har också födelsedagsfunderingar. Jag fyller 50 i höst och vet inte hur jag ska göra... Fira ja, men stort kalas med tal - nej... Vi får se hur det blir.

    När jag fyllde 40 firade vi hemma med öppet hus. När maken fyllde 50 hade vi en hejdundrande fest med catering och levande musik...

    SvaraRadera
  7. Hur jag firade kommer du kanske........ihåg Hehehehe
    Kunde vi inte stuckit iväg över närmsta helg några goa familjer och firat dig? En stuga i skogen med bara umgänge, härliga promenader och god mat?
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera
  8. Mausi: Hehe, nja, jag kommer ju inte ihåg allt...hehe... Bara att vi hade extremt roligt!!

    Ditt förslag är bra, jag skriver upp det på min lista :)

    kram till er alla!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...