24 februari 2011

Torsdag

Tillbaka till vardagen. Igår var jag ledig med barnen, men idag jobbar jag som vanligt. Eller nästan i alla fall. Jag är inte redo för att prata med kunderna än känner jag. Men å andra sidan har jag haft ett berg av saker att ta mig igenom och nu börjar jag se skrivbordet igen. Förhoppningsvis så är jag redo i morgon... eller så är jag det inte....... Usch, humöret är upp och ner hela tiden.

Nu efter jobbet ska jag bara hem och byta om och så är det dags för torsdagsridningen. Igår var det onsdagsridningen (nähä..) och det var en riktigt bra lektion. Maja hade den envisa, unga och lite bråkiga Sunset men klarade det galant. Heja Maja!
Idag blir det den något äldre Silver. Kul!
Ikväll ska jag ta med två filtar också - en att sitta på och en att vira in mig i. Det är så galet kallt i ridhuset.. Jag har härligt mycket kläder på mig, men ändå fryser jag. Filt det blir!
Nu ska jag packa ihop mig - vi hörs!
Kram Eva
ps- Pappa - det går bra för Maja i ridningen! ds

3 kommentarer:

  1. Du är redo när du är redo! Kramar

    SvaraRadera
  2. Inge skönt och frysa, ta med varm dryck också :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. i denna kyla måste man klä på sig..är det ett ridhus med värme i ?

    må så gott
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...