8 februari 2011

Storm

Inatt flyttade vi ner från ovanvåningen till vardagsrummet. Barnen i sofforna och jag och Staffan och Rambo på madrasser på golvet. Vi kunde omöjligt somna, det blåste full storm ute och det lät som att hela huset skulle lyfta, träden skulle braka in i huset och att fönsterna skulle blåsa in.

I vardagsrummet på bottenplan låter det inte riktigt lika hemskt och så kunde vi försöka överrösta det med TV´n. Sista gången jag kollade klockan var 02.45... man kan väl säga att jag idag är trött..... zzzzzzz...

Är i en mycket ledsam (milt sagt) period just nu. Min pappa är jättesjuk och vi tar en dag i taget just nu..

Ta hand om er.
Kram Eva

9 kommentarer:

  1. Hoppas att stormen bedarrat och sänder en varm tanke och hoppas din pappa blir bättre fort.
    varma kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken stor ni har haft, fyy va hemskt!
    Sänder en kram till er alla!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, stormen är lite läskig! Ha dock kunnat sova inatt.
    Men jag tänkter ofta på dig, din familj, din mamma och din pappa....
    Ibland är liksom livet inte rättvist...
    Stor kram till er alla!
    Lena

    SvaraRadera
  4. Styrka, väme och kärlek från mig och M&M!

    SvaraRadera
  5. Oj, vad jobbigt med din pappa. Kraam!!!

    SvaraRadera
  6. Nu blev det mycket...hoppas det blir bra med din pappa! Kram

    SvaraRadera
  7. Ja den däringa stormen har hållt mig vaken oxå i natt. Sopor i hela trädgården och infarten när jag vaknade i morse.:( Blir en tidig kväll...Hoppas det blir bättre med din pappa!!! Kramiz på dej!!

    SvaraRadera
  8. Blåst har det gjort i natt men jag kan tänka mig att det har blåst mer hos dig. Fast älsta dottern kunde inte sova, vinden låg på mot hennes rum. Så hon tog täcke och kudde och flyttade ut till soffan.

    Jag tyckte det blåste mycket i kväll också när jag gick hem från jobb.

    Hoppas allt löser sig med din pappa till det bästa!!

    Ha det bra,kram Vicki

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...