21 februari 2011

Sportlov

Veckan som kommer:

Första dagen på sportlovet idag. Maja ska vara hos mormor i två dagar, med ett mellanspel hos kära C under eftermiddagen i morgon :o) - Hoppas ni alla får det trevligt!
Ikväll lär jag inte orka så mycket då jag är på jobbet idag. TV och middag blir det nog.

I morgon blir det inte heller något avancerat mer än jobb.

På onsdag är jag ledig, då fyller Maja 10 år. Jag och barnen tar en mysdag! Ridning på kvällen.
På torsdag ska Maja igen vara hos mormor och oå kvällen är det ridning.
Fredagen går i stallets tecken - dock ej för mig som jobbar - men för Maja som nog kommer att vara där nästan hela dagen och kvällen.

Nu ska jag ta tag i jobbet.
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Kul med sportlov, skönt att Maya kan vara hos mormor.
    Så då har du lite och fixa inför kalas :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att Maja kan vara hos mormor på sportlovet! Hoppas det känns bättre för dig nu! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...