26 februari 2011

Paus i stressen...

Rensat avloppet i duschen, tvättat allt, strykt allt, tvättat golv och väggar i duschen, städat i carporten, fixat "antiglid" till våra trasmattor, letat kläder till begravningen (nej... inget jag ville ha - måste iväg) packat och inhandlat till Majas kalas i morgon, varit i stallet och mockat, ryktat och fodrat alla hästar och nu............

Nu sitter jag med en kopp kaffe och väntar på att benen ska ta mig ut i bilen för att åka och handla kläder...

Under tiden jag och Maja var i stallet så åkte Staffan och Wille först till affären och handlade byxor till lilleman och skjorta till "storeman" - efter det var dom på badet och nu ska dom två + Maja baka kanelbullar till i morgon :)

Huj vad det går!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Du har uträttat mer idag än vad jag har gjort på hela veckan! Phu! Ha en skön lördagkväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Fullt upp verkar du ha så ta de lugnt några timmar nu.
    ha en mysig lördagskväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad du hann med mycket på en dag... I lördags hade vi släkten här så det var mest att göra kring det.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...