3 februari 2011

Mest bilder..

Här kommer lite foton på den lille killen där hemma. Den minste alltså ;)


Ibland är det skönt att krypa ner i den lilla korgen

Jag är en vacker katt!

På skinnpallen ligger jag ibland och filar mina klor...


När Wille har somnat passar Rambo på att ligga och mysa!


Idag är det ridning nummer 2 denna vecka. Igår var det barbackaridning och rejäl balansträning.
Kanske det blir samma idag - vi får se :o)

Kram Eva
ps. Är inne i en tuff period i livet just nu om ni undrar varför mina inlägg är tråkigare än vanligt... ds

5 kommentarer:

  1. :o) Fina bilder! Nu är jag jättenöjd och du är inte tråkig alls för att du inte bloggar! jag bloggar ju inte alls ju.....
    Kram
    M

    SvaraRadera
  2. Va mysigt de ser ut när dom vilar :)
    Jättefin kissemisse! Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesöt kisemise!!!
    Trist för dig att du har en jobbig period i livet.
    Hoppas det inte är något jag kan ana....
    Stor kram til dig!
    Lena

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin!
    Hoppas du snart ser en ljusning i tillvaron.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...