Hemgång
Nu bär det av hemåt. Tisdagens arbete är avklarad och i morgon är jag ledig.
I morgon firar vi vår underbara Majas 10-års dag!
Ha en skön tisdagskväll!
Kram Eva
I morgon firar vi vår underbara Majas 10-års dag!
Ha en skön tisdagskväll!
Kram Eva
Skönt och få vara ledig när Maya fyller år, då blir de kalas i morgon då?
SvaraRaderaKram
Härligt med en ledig dag och kalas:)
SvaraRaderaKram Maud
Tack för lånet av söt, snäll och uppfostrad dotter. Maja är verkligen helt underbar. Hoppas att kläderna blev godkända hemma.. De har legat i garderoben ett tag och behöver tvättas hehe Stor kram C
SvaraRadera