19 februari 2011

Annons

Så var det lördagen den 19 februari idag och pappas annons i tidningen är inne. Den finns även på Familjesidan. Kanske jag startar ett minnesrum där. Så kan jag skriva till pappa när jag känner för det.. Kan man läsa bloggen från himlen? I så fall vet jag att pappa gör det ;).
Det går sakta framåt. Dom tunga cementblocken som ligger på axlarna börjar sakta smulas sönder. Idag ska vi ha en myslördag med Melodifestivalen och krama och leka med barnen så mycket vi bara kan. Min mamma är också med så klart.

Wille har klippt sig idag och fick hela håret färgat blått - gissa om han är lycklig :). Framför allt med tanke på att han ska på kalas i morgon, då ska han visa alla sina kompisar så fin han är.
Maja har åkt in till stan för att gå på bio med en kompis. Skönt för henne.

Nu ska jag bege mig till affären och handla kvällens middag.

Önskar er en skön lördag.
Kram Eva

ps. Saknar dig pappa! ds

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att bördan sakta men säkert blir lättare... Kramar

    SvaraRadera
  2. Kramar till dig! Det måste vara en jobbig tid nu...

    Vi ska också se Mello här hemma jag och dottern. Sonen är i Sundsvall och maken firar en väns födelsedag på restaurang.

    SvaraRadera
  3. Skönt att mamma är med er, så hon slipper vara själv. Stor omställning för er alla.
    Sänder kramar till er!!!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin annons :)
    Tror visst att bloggar kan läsas i himlen.
    Jag vet att min når fram! :)

    Stor varm kram till er och hoppas att lördagen blev mysig.

    Kram Sus

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...