10 januari 2011

Snart så..

Kom upp ur sängen i morse faktiskt. Inga större problem, dock väldigt ont i magen - träningsvärk inget annat tack o lov ;)

Klockan närmar sig 12 med stormsteg och då ska jag dit igen... Huj... det kommer att kännas - men det ska bli kul!

Igår växte Maja 10 cm.. Ridfröken frågade nämligen henne och hennes stallkompisar om dom vill vara "stallvärdar" när nybörjarna rider. Dvs vara behjälplig med allt som tillhör ridning och hästskötsel. Tror ni hon vill?

Nu jobbar jag. Fullt upp!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...