17 januari 2011

Jobbar

Maja i skolan, Wille på dagis, Staffan på jobbet, Simon på praktiken och jag är på plats på jobbet. Ännu inget..

Om allt går som det ska idag, så ska Maja gå hem 14.30 idag och hämta upp Fanny (kolllegas dotter) på samma skola. Gå hem till oss och byta om och äta mellanmål. Gå ner till ridskolan och Fanny ska till sin lektion och Maja är hjälpreda :). Sedan gå hem till oss igen. Många prövningar så här när man snart fyller 10 :)

Ikväll ska jag till Mausi och träffa tanterna och spela GinRummy. Skitkul!

Men nu, nu ska jag jobba och på lunchen ska jag träna!
Kram Eva
ps. Jag kom minsann iväg på träning i lördagsmorse :) - jag är imponerad själv. ds

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...