22 januari 2011

En liten titt i skåpet mitt..

Jag har ett skitsnyggt skåp i vardagsrummet. Det tycker jag i alla fall :). I det skåpet samlar jag gammalt och nytt och blandar runt allt vad jag kan. Ska snart ut på nya loppisrundor och se om jag hittar lite mer. Nästan allt i detta skåp har min mamma och pappa hittat åt mig - Tack!!


Gamla silverbestick älskar jag och använder jag.

Tenn och kockum blandat

Underbar soppterrin och notblad bl a

Lördag kväll och det är handboll som gäller. Klasskompisar till Maja gick in med spelarna på plan. Bänkade satt vi, men vi fick inte se ett smack.... synd! Ikväll är det även huvudvärk som gäller.... *ont* Både jag och Staffan sitter med "betongkeps" utan anledning. Man kan inte riktigt koncentrera sig och vinet smakar bara "så där". Ingen höjdare lördag med andra ord. Maja, Matilda, Simon och Wille är på ovanvåningen och har skoj i alla fall. Tur är väl det.

Det blir snart en alvedon och ryggläge i soffan. Vila, vila, vila... skönt.

Ha en fortsatt skön lördagkväll!

Kram Eva




4 kommentarer:

  1. Var bara Ronja som blev sjuk så nu är vi alla friska här igen.

    Jag tränade i onsdags igen och sedan blir det ett pass i morgon också. Riktigt skönt och hoppas att jag kan hålla detta. Sedan försöker jag hålla mina promenader någon gång i veckan med.

    Här är det fångarna på fortet som gäller i kväll.

    Har ni klarat er från magsjukan?

    Trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera
  2. Säg till mig när du ska loppisfynda! Jag vill oxå med eller jag menar.. jag kan bära alla dina fynd! Trevlig lördá Kram kram Ps Gabbelito saknar Willelito

    SvaraRadera
  3. Gud så läckert skåp och fina grejer. Jag älskar loppisfynd.

    Jag hann se slutet av handbollsmatchen...

    SvaraRadera
  4. Låter inte bra!
    Helmysigt "tittskåp"(:
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...