26 januari 2011

Är sysselsatt

Onsdag kväll.
Jag är helt slut i kroppen. Idag har jag haft mycket på schemat. Jobbade till 12. Direkt åkte jag iväg till Friskis och Svettis och tränade. Duschade och körde direkt och hämtade upp lilleman på dagis. I sakta mak tog vi oss hemåt. Hemma inväntade vi Maja och hennes kompis Camilla. Vi fyra körde sedan till badet och lekte och stojade en timme. Puh, här börjar jag känna mig lite sliten. Jag blir så trött av att bada och basta. Efter badet körde vi hem igen och då hade Staffan maten klar och jag och Maja kunde slänga i oss lite att äta precis innan vi körde iväg till ridningen.......



Nu sitter jag här i soffan med träningsvärk och lite smått huvudvärk. Värken i huvudet är säkerligen för att jag inte har fått i mig tillräckligt med vätska idag - och ändå har jag badat i hur många liter som helst ;)..

Undrar om jag inte ska ta och luta huvudet mot kudden, den ser väldigt inbjudande ut!

Trots värk och trötthet är jag & barnen väldigt nöjd med vår onsdag! Men nästa vecka tror jag inte att jag ska klämma in badet mellan träning och ridning. Det blir något lite mer stillsamt tror jag. Kanske en cykeltur - om inte snön har kommit tillbaka vill säga. Fast just nu är det hiskeligt kallt och isigt på vägarna så det hade inte fungerat idag. En tur till djuraffären kanske och handla något skoj till Rambo? Ja, eller så tar vi och åker in till mina kära föräldrar och fikar - det är ju alltid mysigt!

I morgon är det ridning igen och så hoppar jag in som vikarierande teorifröken :o). Tränsets delar och ridvägar står på tur.

ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzov gott!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Ja verkligen! Det blev lite för mycket idag va? ...Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Vilken dag, förstår att du är slut efter bastun, du har ju tränat också.
    Klart Rambo ska ha någe kul :)

    Ha en bra dag! kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det var ett späckat schema. Luta nu inte huvudet för då somnar du kanske in helt...

    Sv; Vi fåt köpa vår mat själva när vi bor på hotell men hotellrummet bekostar flygbolaget. Däremot har vi traktamente...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...