13 december 2010

Snart dags


Nu är det snart dags att avsluta dagen på jobbet. Dags att sticka iväg till dagis och titta på Wille när han går luciatåget - naw, dom små liven. Utomhus (brrrrrr - idag är det kallt) med tomtedräkt ovanpå overallen. Så söta så!

Därefter bär det iväg med Maja till hennes skola, för det är hennes klass som går luciatåget i år. Alltid 3:orna i skolan. Dom lussade i morse för skolan och ska ikväll lussa för föräldrarna.
Håll tummarna för att allt fungerade i morse... ni vet... lejonet.... Fast jag klarade mig i fredags :) - hon hade inte haft på sig sakerna inte ens tittat i påsen så hon märkte inget... hehe

Nu sticker jag - Ha en fin luciakväll!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. De är nog bara du som kommer tänka på klänningen, du får zooma o fota :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tur du hade! Det var länge sen man fick se luciatåg med barnen, saknar det faktiskt! Ha en bra tisdagdag kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...