2 december 2010

Morgonstund - skönt!

Min önskan är att öppna eget. Jag har ingen aning om vad jag skulle göra. Troligtvis skulle jag vilja öppna en liten affär med min typ av inredning. Men det har ju var och varannan människa redan gjort så jag hade nog inte fått några kunder.. Men tänk så skönt det hade varit att få ha det som jag hade i morse. Vakna i lugn och ro, göra frukost till Maja och Wille och sedan se till så att Maja kommer iväg till skolan i tid och utan stress. Fantastiskt skönt!!!

Men så är inte fallet tyvärr...

Det var ordentlig snöstorm i morse - såg knappt Maja när hon gick iväg. Vi är hemma idag också. Men i morgon så ska Wille gå på dagis. Då har han ätit penicillin i några dagar och det finns inga svinkoppor som varar eller är blöta alls. Nu får det räcka!!

Morgonbild. Något mörk, men jag hade ingen blixt på....

Kram Eva


8 kommentarer:

  1. Va fint ni fått, riktig mysig stämning.
    Ja va kul de skulle va o ha en liten butik, i vår lilla stan går inget :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kul att få se hur du har det hemma!:) Ha en skön kväll!Kramiz..

    SvaraRadera
  3. En jättefin bild ju! Läcker utan blixt!
    Krya på er!

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte lätt att försöka sälja sånt man själv tycker om, men det är nog roligare än att sälja...fisk?!;)

    SvaraRadera
  5. Man blir så trööööööööööööööött när man läser om familjen REDIGS alla avslut. Har ni aldrig hört talas om att SLAPPA PÅ SOFFAN FRÅN KLOCKAN 19.30!!!!!!!!!

    :) Länge sen, hur är livet annars? Hälsa la familia.
    Kram Kram :)/t

    SvaraRadera
  6. Ja visst hade det varit kul med något eget, jag skulle vilja ha ett bed & breakfast med en liten lantbutik till ...hade varit så mysigt! Men vet vilket slit det är, har ju jobbat som butikschef i en massa år innan jag bytte till att jobba administrativt :) Men som sagt... sånt går inte hos oss i lilla Åhus heller.

    SvaraRadera
  7. Jättemysigt ser det ut i morgonmörkret!

    Jag tror många drömmer om att öppna eget, men det är tuffare än man kan tro. En vännina till mig har gjort det...

    SvaraRadera
  8. Hej T!
    Hehe, vi har hunnit så mycket bara för att vi inte bokat en ny helg med er...!

    Så när ska vi ses?
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...