11 december 2010

Lyktor

Lördag kväll. Vi har ätit middag och dricker lite vin :). Vi har i princip varit hemma hela dagen. Meningen var att vi skulle åkt till Trollenäs slott på julmiddag. Men våra vänners son har feber och inatt fick även Wille feber (dom går på samma dagis och är kompisar..) Så det var lika bra att avboka och planera om. Jag har varit några ärenden och Staffan några ärenden.

Mellan bandymatcherna....så fixade vi till lite mys i trappen.


Nu ska vi snart se "Så mycket bättre" och sen har vi faktiskt hyrt en film "Karate Kid" den nya tappningen!

I morgon blir det sköthäst och julmys i stallet. Troligtvis hämtar vi hem granen också.

Önskar dig en skön lördagkväll!
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Va fint me lyktorna, gillar tomten för sån har jag me :)
    Mysig kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ahh, så trist med missat julbord!! Hoppas Ville snart är bra igen!
    Vi hämtade hem granen idag, den skall in i morgon och kläs i veckan.
    Njuter nu av det röda tillsammans med Så mycket bättre jag också...;)!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Så vackert så man blir tårögd! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Så fina lyktor! Hoppas ni får tillfälle till julbord en annan dag?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...