16 december 2010

Luciabilder


Wille och gänget på dagis! Wille på 2:a raden andra från höger i tomtedräkten!

Gott med varm korv efter skönsång! Maja var så klart också med och hälsade på sitt "gamla dagis"

En del av Majas luciatåg. Maja på andra raden... syns inte. Men hon är där ;)

Vår gran!



Igår var det avslutning på Majas ridning i onsdagsgruppen. Alla tre grupper slogs ihop till en och så hade dom gymkhana! Gymkhana är stafettävlingar till häst. Igår var det två lag där man red barbacka - först hoppade över ett hinder, sedan av hästen och snurra runt en kon 10 varv (blev duktigt snurriga) och sedan upp på hästen igen och rida slalom tillbaka.

Jätteroligt
! Glömde tyvärr kameran så jag fick inga bilder. Tänkte att jag skulle ta foton ikväll istället när det är avslutning för torsdagsgrupperna - men tyvärr så är vädret så hemskt att vi faktiskt inte riskerar att ge oss ut ikväll. Ridfröken tyckte vi skulle ställa in, så det gör vi. Men sköthäst på söndag blir det!!
Så nu blev jag "ledig" denna torsdagskväll. Mysigt!

Nu ska jag snart avsluta och halka hemåt i snöovädret... vår snart kanske? Kan man önska sig det i julklapp?

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Va gulliga dom är!

    Till alla bloggare!
    Blogga något trevligt om Tidningskungen och få en prenumeration, värde ca 150-200 kr!
    Välj mellan ELLE, Allt om Vetenskap, Allt om Whisky, Café eller Hemmets Journal.
    Maila sedan ted@tidningskungen.se om vilken tidning du vill ha.
    Vilken bra julklapp till oss :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...