9 december 2010

Ja se det..

..snöar! Ganska så mycket också faktiskt. Ja ja, det får snöa hur mycket det vill. Ikväll är ridningen inställd pga sjukdom, så helt plötsligt har jag fått en hel torsdagkväll över.
Vad ska jag då göra?

Igår var det inte julpyssel vi sysslade med på eftermiddagen. Nej, vi julpyntade! Det bidde himla fint - tar foto i helgen när jag har lite dagsljus. Stort tack till min kära mamma som hjälpte mig som vanligt :)

Vi såg del 1 av 3 igårkväll - såg ni "Den förlorade dottern?". En psykologisk thriller. den satte sig i hjärnan måste jag säga. Tycker om skådespelarna och längtar till nästa onsdag när jag får se fortsättningen. Spännande värre.

Undrar om jag inte ska ta och "låsa in" mig i ett rum och börja packa in alla julklappar? Jo, det är sant - jag har varit klar med julklapparna ganska länge nu. Inte klokt - men det är så fantastiskt skönt! Så - lite glögg, tänd brasa och julklappsinpackning - tja, det blir det kanske.

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Såg också denna spännande serie igår, man blev ju bara arg på honom. Den var lite skum.
    Får inte missa nästa vecka, påminn mig :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter mysigt! Jag är nästan klar jag också - ska bara köpa något litet till. Vi ska även fira en födelsedag före jul... mycket att tänka på.

    SvaraRadera
  3. Jag missade den, men det går på svt play med tror jag :)
    Så får väl kika där :P

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att ha klapparna klara. Låter som du har det mysigt ikväll :)

    Kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...