1 december 2010

Försenade bilder...

Maja och jag på julmarknad

Min nya hörna i vardagsrummet

Ena väggen i vardagsrummet

Äntligen kom tallrikshyllan upp - ett år efter inköp

Min fina skänk med favoritmaskinen "Nespresso"

Årets advenstljusstake blev rund

På väg till pulkabacken!

Ibland möts jag av spindelmannen när jag kommer hem!

Nu är det redan onsdag & jag har haft fullt upp hela veckan, därav min tystnad på bloggen. Vi har varvat jobb med vabb... Igår tvingade Staffan till sig penicillin av läkaren. Fler veckor har vi hållt på med svinkoppor, men äntligen ska vi nog bli av med det. Majas fot är inte rikigt frisk från svampen heller - men den odlingen är inte klar så läkaren... Vi smörjer och smörjer.
Igårkväll satt vi till långt in på natten och packade in paketen till kalenderna.... Blicken i deras ögon i morse var värt allt slit!!
Härom dagen blev jag chockad. Riktigt chockad! Visste du att det inte var lag för tunga fordon att ha vinterdäck?! Det är sant, det finns ingen lag på det så nästan samtliga tunga fordon kör med sommardäck...... Är det då konstigt att det sker många trafikolyckor med långtradare och bussar involverade? Herregud..... måtte lagen ändra sig.
Nu ska jag stoppa den svenska fotbollsspelaren som härjar i mitt vardagsrum - han har bytt skepnad från spindelmannen till fotbollsspelare... det går undan!

Ikväll ska jag klippa mig och sedan bär det iväg till stallet. Kallt........brrrrrrrr

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Välkommen in på husvisning hos mej!!!Kramiz...

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) Ser så mysigt ut!
    Hur kallt har ni där du bor?
    Här är det c:a -11 nu...brrrr

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...