27 november 2010

Vit morgon

Vit i betydelsen att det är snö ut och inte att jag inte dricker alkohol ;). Vin drack jag igår kväll och det ska jag dricka ikväll också. Himla gott med ett stort glas rött! Får se vad man kan ha som tilltugg ikväll - något förslag?

Idag fortsätter vi med målandet i vardagsrummet. Både tak och väggar har fått en omgång färg, men behöver en omgång till. Det är skimrande vitt!! I morgon ska jag äntligen få upp min tallrikshylla som jag köpte på loppisen i Bella Center för ett år sedan...... Nu ska vårt "lilla café" bli klart.

20 minuter på crossen, frukost och sedan ska jag köra och handla present till Majas kompis som hon ska på pyjamasparty till ikväll. Därefter blir det nog lite pulkaåkning med barnen och sen j u l m a r k n a d.

Jättekram till er alla idag - ta´t lugnt på vägarna!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Då ses vi kanske. Mig hittar man förmodligen i cykeltältet. Dock inte PÅ cykel, men strax sidanom...
    Trevlig helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ett glas rött är aldrig fel!
    Gärna med en bit ost :)
    Mysigt med julmarknad!
    Ha en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  3. Mysigt med helg och första advent! Vi ska också ta en tur ner på stan o kika runt och sedan är det fyrverkeri också!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...