15 november 2010

Väggar klara

HA - nu är väggarna i trappuppgången (låter som att vi bor i ett hyreshus) färdigmålade :) Igår hann Staffan även med att slipa ledstången och måla ena sidan (den in till väggen) Idag kommer vi att sätta upp ledstången och måla den andra sidan. Roligt!!

Sotaren lyser med sin frånvaro... Hur svårt kan det vara att svara på sms, eller mail eller ringa tillbaka efter att man lämnat meddelande? Det "lustiga" är att jag inte fick tag på honom för någon månad sedan heller. Hade tänkt vara ute i god tid och faktiskt boka ett datum för besiktning - men jag fick ringa kommunen och be dom söka företaget som dom samarbetar med för dom återkom aldrig. Tillslut ringde sotarmästaren tillbaka och sa då; bara ring, sms:a eller maila när skorstenen och kaminen är på plats så kommer jag direkt........ Inte lönt att vi bokar tid"


Okej, var det direkt nästa år han menade eller?


För övrigt en helt vanlig måndag. Lite extraglad för att vi är klara med alla småpresenter till "klapp-kalendern" till Maja & Wille :-) - har aldrig hänt så tidigt innan jul. Dock är dom ännu inte inpackade... än..


Jobba, jobba, jobba...
Kram Eva


2 kommentarer:

  1. ha du me en härlig kväll o krama de dina

    SvaraRadera
  2. Paketkalender är kul men en hel del jobb me de. Kommer ihåg att mina tjejer kunde kanppt sova när de var paket på morgonen :)
    Kramis anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...