23 november 2010

skulle ha...


Meningen var att jag skulle visa ett nytt foto här idag. Men batteriet i kameran var slut, så jag kunde inte ladda upp det... :( - suck...

Men det kommer. Fotot föreställer hur vårt vardagsrum ser ut just nu. Allt nertaget från väggarna och placerat i mitten av rummet på vårt stora matrum. Vad nu? Jo, nu tar vi en paus i trapp-arbetet och målar om vardagsrummet. Både tak och väggar! Detta har vi väntat på att kunna göra. Det som har hindrat oss har varit att inte kaminen var installerad. Inte lönt att måla väggar och tak när det ska borras ett stort hål genom taket - tänkte vi.


Men nu kör vi igång och helst vill vi ju vara klara efter kommande helg...


Jag vet, vi är inte kloka..


Kram Eva

5 kommentarer:

  1. De galna tilltalar mig (ja, galna efter ett vist kriterium).

    SvaraRadera
  2. Tror säkert ni är klara till helgen! När jag gör sådana projekt så ska det gå undan. Helst vara färdig igår...;-)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Ojj mit i julstöket men då får ni i allafall fint till jul.
    Spännande o se resultatet! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Det låter lite som när vi håller på och alltid finns det något litet som inte riktigt är klart, och som aldrig blir gjort!
    Det sista kanske inte stämmer med er:) Kram

    SvaraRadera
  5. Hjälp vad ni är duktiga och vilken energi! Tur att du fick en TV-kväll sen...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...