Nääääääääää
Fy för alltså - det är ju mörkt som om det vore mitt i natten - och jag har inte slutat jobba än. Detta är absolut den värsta tiden på året - jag hatar att köra hem från jobbet när det är mörkt. Det blir liksom kväll direkt....
Bläääää
Kram Eva
Bläääää
Kram Eva
håller med dig....Det är så tråkigt när det är mörkt,kallt och ruggigt........Vill ha Vår & Sommar
SvaraRaderaPrecis, så tråkigt och tröttare är man också.
SvaraRaderaKram Anna
Suck-ja,håller med. En trist mörk årstid....längtar till sommaren redan....
SvaraRadera