18 november 2010

Muuu

I dag har jag fyndat på Ikea! Jag, Wille och mamma stack dit för att handla lite smått. Hem kom jag med en hel kossa! Eller ja, nästan i alla fall hehe. Denna kohud (fast vår är betydligt mer mörkbrun) ligger nu framför vår kamin - skitsnyggt!! Halva priset! Älskar att fynda.

Vet ni vem som ringde mig igår? Jo, sotaren minsann... Men det efter att jag mailat ett låångt mail till kommunen.. I morgon kommer han och besiktigar vår kamin. Håll tummarna för att det blir godkänt direkt. Då kan vi i så fall elda i helgen. Så ska jag ta min kudde och lägga mig på kossan och njuta av värmen!

Nu ska jag laga mat som vi Buzzar - därför ska jag även ta lite foton. Om någon timme är det dags för torsdagsridningen. Kul, men kallt...

Kram till dig!

2 kommentarer:

  1. Det var en söt liten ko, om än lite klen kanske ;)

    Skämt åsido - det blir säkert läckert! Visa bild sen - lova!

    Jag har också gått med i Buzzador - det ska bli spännande att se vad man kan få buzza...

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Hoppas verkligen kaminen blir godkänd.
    Sitter framför brsan med laptopen just nu :P Mysigt!
    Ha en underbar helg.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...