11 november 2010

Massage


Åh, så skönt. Jag har nu fått 30 minuters massage för ryggen. Vår massör kommer hit till oss på jobbet och det är perfekt - då blir det liksom av.
Men nu känner jag mig så klart lite trött - det gäller att dricka ordentligt.
Ikväll är det ridning igen för Maja. Var iväg igår också. Maja hade haft abstinensbesvär - längtan efter hästarna var stoooor!
Efter ridningen ikväll ska jag kolla Robinson och passa på att ställa mig på crossen 30 minuter. Det blev faktiskt ett bra träningspass i tisdags till Äntligen Hemma. Tänkte samma sak skulle ske ikväll. Fast i tisdags hade jag inte varit i stallet i 2 timmar innan.... När man kommer hem "mitt i natten som det känns" så är man inte sugen på något annat än att slänga sig på soffan.
Jag får väl se vilken motivation jag har ikväll...
Vad gör du en torsdagkväll?
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Det verkar som du har hittat din grej med att titta på TV samtidigt! Jag kollade filmer eller serier på datorn förr när jag var igång men nu funkar det med musik..iaf efter en gång;) Kram ...och ikväll händer inget speciellt!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon, crodden verkar vara ett bra träning, Kicki och du satsar hårt på den :)
    Hade jag plats så kanske jag skulle önska mig en i julklapp.
    I går slutade jag 20 och sen var de Robinson.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...