10 november 2010

Just nu

Just nu har vi montörer hemma som håller som bäst på att sätta upp vår kamin. Dom blir inte klara idag utan grabbarna med liften kommer i morgon och fixar skorstenen på utsidan. Men sen kan jag ringa sotaren :)! Så kanske, kanske, kan vi elda i helgen. Annars får vi lugna oss till nästa vecka - men det kan bli svårt...

Nu slutar jag strax och ska bege mig hemåt. Vi kan ju inte sitta hemma och mysa i eftermiddag jag och barnen. Får se vad vi hittar på istället!

Ha en jätteskön onsdag - tänker på er alla som har fått jättemycket snö. Än så länge har vi bara regn.. Men det kan ju slå om snabbt.

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt om ni får snö OCH kan elda i kaminen ;)

    SvaraRadera
  2. Jag kan skicka lite till er om ni vill ha??
    Här finns de så de blir över.
    Ha en bra kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ingen snö ännu hos dej? Men här är det mest blötsnö nu...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...