23 november 2010

Jag vill att vi

blir klara i helgen... Jag vill ju få upp mina stakar och annat fint på söndag ;). Ja, det går framåt i alla fall. Vi har ikväll täckt över alla möbler med plast och täckt alla lister med tejp. I morgon ska vi börja stryka taket :)

I morgon slutar jag 12! Ska försöka få en tid till doktorn med Maja. Hon har gräslig eksem på insidan av foten. Liknar svamp (ej svinkoppor) och vi får ingen bukt på det. Nu får vi söka hjälp igen... Det kliar extremt mycket så det är väl bäst.

I morgon ska jag även hinna med utvecklingssamtal för och med Maja och ridning.

(Ikväll följde jag Maja till hennes kompis Smilla som hon umgås mycket med och är även klasskompis med. Jag blev så glad, för vilka härliga föräldrar hon har Smilla! Kände genast en gemenskap - det är så himla trevligt. Löjligt eller? Bara en parentes i det hela..)

Ja, ja. Igår stod jag på crossen och tränade så jag lät mig själv sitta i soffan och njuta av Äntligen Hemma idag. Nu kollar jag House och snart ska jag se Cougar Town - jippey TV-KVÄLL!!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Klart de blir färdigt till helgen, ni verkar ju vara så snabba :)
    Hoppa ni får bukt med utslagen, kliar de?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det är trevligare om kompisarnas föräldrar är trevliga:) Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...