16 november 2010

Hemma

Idag är jag och Wille hemma. Wille har utslag som vi vill kolla upp idag. Har försökt med egen-vård i någon dag men det vill inte sig riktigt. Därför mejlade jag vårt hälsovals-ställe i går kväll och i morse ringde dom och berättade att vi fått tid 10.30 - jag har definitivt valt rätt vårdställe. Aldrig några problem att få tid!!

Tråkigt att behöva vabba bara....

Sitter och jobbar lite hemifrån, ska snart göra vid mig och så ska vi käka lite frukost. Kanske vi kan passa på att ta en fika på stan ihop när vi ändå är där? Vi får se vad som händer idag.

Vi hörs!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Det var ju smidigt att ni fick en tid så fort. Hoppas att det är något som kan lösas snabbt!

    En gång hade elever i min mans klass skabb. Gissa om vi var rädda att få det här hemma också.

    SvaraRadera
  2. Ja, Zlatan var en vädig vinnare igår på fotbollsgalan!!

    Hur har det gått med lillkillen? Var det något virus?

    Vicki

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...