22 november 2010

Hem

Är piggare idag. Dock ej jättepigg, men det kan ju bero på att jag är hemma med Wille idag också. En extradag så att säga. Likabra det tycker jag.
Sitter just nu i soffan. Har läst 9 böcker för Wille. Han blev inspirerad av "Totte går till doktorn", så nu är Wille doktor och jag patient. Här gapas det för fullt, för tydligen har jag ont i halsen... hehe..

Nähä, nu har jag ont i axeln och så behöver jag snyta mig...

Om en stund ska jag hänga tvätt och så ska vi iväg och storhandla..
Återkommer!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Tur att Totteböckerna är lättlästa i allafall :)
    Hoppas han är bra nu.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...