28 november 2010

Fääääääärdig

Jo, det är sant, vi är färdiga med vardagsrummet!! Med fantastiskt god hjälp av min mamma så har vi idag både hunnit återställa hela rummet och dessutom få fram alla adventsljustakar och stjärnor.
Hipp hipp hurra för min mamma - hjärtligt tack för hjälpen mamma

Wow så snyggt vi har fått det nu!

Vi tror att Wille har fått ytterligare en svinkoppa fast på andra armen. Vi har sedan lördagsmorse behandlat med antibiotikasalva (får inte penicillin om han inte har feber) och jag stannar hemma med honom i morgon måndag om i fall att...

Igår lördag hann jag faktiskt med allt jag skrev - check - . Det jobbigaste var att åka pulka... jisses, man tänker inte på att man ska asa snowracers och pulkor upp för den ganska långa backen för att sedan antingen åka tillsammans med Wille ner, eller springa brevid...puh! Så det var ganska onödigt att börja morgonen med 20 min på crossen... ;)

Nu måste jag luta mig tillbaka och njuta!
Kram Eva









1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...