19 november 2010

Eld!

Elden är lös!!
Eller nästan i alla fall - den är lös inne i vår kamin -hehe. Sotaren kom i morse (han ringde mig för att han blev lite försenad... vågade väl inget annat...) och allt gick igenom besiktningen. Det såg jättebra ut. Så hela dagen idag har Staffan eldat för att få bort lukten som det blir dom första gångerna.

Ikväll ska vi därför ha fredagsmys med rejäl värme, gott rött vin och hämtmat! Vilken lyx va?

Önskar er alla en angenäm fredag!
Kram Eva
ps. lite foton på kossan, trappen och kaminen kommer i helgen.ds


5 kommentarer:

  1. Njut lite för mig med: får inte inta alkohol så länge jag tar mina piller ... och nu när det är så många middagar, firanden .. tråkigt.

    SvaraRadera
  2. Va mysigt de låter, i morgon får ni väl grilla korv inne :)
    Ha en härlig fredag, blir de IDOL eller?
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  3. 4U2 - kul att du hittade hit, jag var inne på din blogg sekunden innan jag fick din kommentar :). Två själar samma tanke?

    Anna - självklart blir det IDOL, jag kan se TV´n från kaminen hehe

    Kram till er båda

    SvaraRadera
  4. Va härligt det låter! Ha det så varmt och skönt vid kaminen :)

    SvaraRadera
  5. Så underbart att ni fått igång den nu.
    Kan tänka mig att ni väntat och längtat.
    Mysigt så här inför advent och allt, som är nästa helg .:)
    Ha en skön kväll och en fin helg.
    kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...