14 oktober 2010

Toan

Är det typiskt kvinnligt detta? Jag fick 10 minuter över i morse då jag skulle med Maja till tandläkaren - vad gör jag då? Jo, jag städar toaletten/badrummet... Varför tog jag inte tillfället i akt och satt brevid Maja i soffan och mysade lite med henne?

Känner du igen dig?

Maja var vääldigt nervös i morse. Hon tycker inte om att gå till tandläkaren - men allt gick jättebra och hon fick mycket beröm. Så det var en stolt tjej som dansade på moln ut från tandläkarmottagningen. "Nu är det ett helt år till nästa gång, mamma!"

Torsdag = ridning även idag och Robinson ikväll - spännande!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...