4 oktober 2010

Strax

kommer Maja upp här på mitt kontor - hon har ju varit hos sin mormor och morfar hela dagen idag :o)!
Ikväll har vi inget planerat - hurra - utan vi tar det som det kommer. Hörde att Wille var jättetrött efter en hektisk och händelserik dag på dagis med utflykt, så just nu hjular Staffan i hallen för att Wille inte ska somna...*fniss*. Tror därför att det blir jag som lagar maten idag - ovanligt!
Kanske en tur på crosstrainern och sedan mys i soffa.
Vad gör du en måndagkväll?
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Kom hem halv 8 med Julia från fotbollsträningen och sedan var det mat och plock efter det och en stund vid datorn och i säng tidigt. Crossen blir i morgon bitti:) Kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon, min måndag bestod av handling och sen data och Tv, kan ju inte bli bättre.
    Nu är de dags för jobb!
    Ha en bra dag, kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...