3 oktober 2010

Rätt

Helt rätt Kicki, jag är om möjligt ännu tröttare ikväll söndag...... Jisses.... Att gå upp innan tuppen har lassat en söndag är inte min melodi. Men det var en himla trevlig dag med hopptävling hela dagen. Vädret var på vår sida, kanske lite mycket blåst men det gör inget när solen lyser för fullt. Maja ångrade sig lite att hon inte var med i tävlingen, men det kommer fler gånger.
Nu har Maja åkt in med sina favvisar; mormor och morfar :o). I morgon har hon studiedag och då är det ju skönt att slippa gå upp så tidigt i morgon, nu får hon en mysig sovmorgon!!

Wille han är pigg som en mört.... Staffan, Wille och Simon var och lekte på badhuset i några timmar och sen sov lilleman ett tag (ett tag för länge, nu vill han inte somna). Han går just nu omkring som en Duracellkanin och sjunger om sin "gosiga mamma" - så arg kan man ju inte bli :o).
Ja just det ja, jag lyckades klämma in en halvtimmes crosstraining (gamla maskinen har kommit fram igen!)
Men nu kära du; jag ska försöka släcka ner och koppla av lite (med risk för att jag somnar, men förhoppningsvis även Wille) och titta på "Starke man"
Önskar dig en skön avslutning på helgen!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...