30 september 2010

Vet inte


Vi kan i alla fall konstatera att jag inte har astma. Det är ju positivt! Men, har jag då med andra ord kol? Jag vet faktiskt inte... Jag gjorde testet 3 gånger i rad med nästan exakt samma resultat. Sedan inhalerade jag bricanyl och väntade i 15 min innan jag utförde testet 3 gånger till. Det blev till och med något litet sämre resultat...

Tja, den 13 oktober ska jag prata med min läkare, så vi får se vad hon säger. Helt plötsligt skulle jag även vilja röntga mina lungor... Lite rädd är jag nog...
Är det någon av er som läser som har kol eller vet ni någon som har?
Undrar du om du själv är i riskzonen? Kolla HÄR!
--------------------------------------------------
Igår var jag med Maja på ridningen. Det blev inte riktigt som planerat med andra ord :o). Wille somnade 16.40 så det fanns ju ingen anledning för mig att stanna hemma för hans skull. Igår hoppade hon med Ådi och det gick KANONBRA. Idag var jag också med Maja på ridningen och då red dom ut... Idag flög hon av rakt bland taggtråden *hoppsan*. Men det gick tydligen bra för hon kom tillbaka lika glad ändå om än med lite huvudvärk. Vi får hålla koll så att värken inte blir värre.
Nu tittar vi på IDOL och njuter av torsdagen - för dagen idag är faktiskt, kol till trots, en glädjens dag!

Idag vill jag hälsa lite extra till mamma och pappa - hoppas det var gott med räkor och champagne!!

Go´kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...