9 september 2010

Sol

Visst är det härligt när det är soliga dagar i september? Man kan och bör verkligen ta tillvara dessa dagar. Tänk sedan när vi blir infrysta i flera månader och bara längtar till ljuset! Än så länge är det ljust ganska länge på kvällarna.

Hur gör ni för att njuta det sista av våra ljusa kvällar?

Kan inte påstå att jag själv gör något... Retar mig varje kväll på att jag inte är utomhus och pular i trädgården eller cyklar en runda eller promenerar en runda. Ikväll ska jag i alla fall vara ute, för det är ju ridning för Maja, som jag hoppas hon klarar av. Det blev ingen ridning i går till Majas stora sorg. Men idag går det nog bättre.

Ha en skön septembertorsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...