16 september 2010

Jobba jobba jobba

En sommarbild på min kära mormor ute vid kollonin!

Vilken körig onsdag de blev igår. Utan mamma och pappa hade jag/vi aldrig hunnit med - Stort tack för hjälpen!!

Jag och Maja var på ridning som vanligt. Staffan var på föräldrarmöte för Wille. Mamma och pappa var hemma och passade Wille. Alla pusselbitar skulle komma på plats och det verkar som att dom gjorde det :o).
Maja var salig igår efter ridningen, för ridfröken Hanna hade berömt tjejerna jättemycket (Hanna berättade även för mig *stolt mamma*). Hela ridlektionen hade gått som en dans. Himla kul när träning ger resultat!

Under tiden Maja red, så powerwalkade jag i 40 minuter. Skönt i regn och rusk... :o( - inte.

Ikväll är det dags igen för ridning. Kanske jag hinner med en powerwalk på 20 minuter då - eller om vädret fortsätter vara kasst så är dom i ridhuset (då får inte vi vara med...) och då blir det en 40-minutare igen.

Efter ridningen ikväll ska jag plocka undan en massa tvätt och städa av lite. I helgen får vi nämligen "långväga" besök av familjen Ganzow som kommer fredagkväll och åker söndag lunch!

Vi hörs!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...