24 september 2010

Jag bjuder!

God morgon!
Jag bjuder på några foton så här en fredagsmorgon. Återkommer under dagen!



Maja med sin absoluta favorit "Peter Pan" och tillika sköthäst

Min lilleman nu på morgonen

På väg till sitt älskade dagis - idag läängtade han!
Mina fula och ej omhändertagna naglar igår.

Mina fina och vackra naglar idag.


Jösses, mina händer ser kvinnliga ut igen. Skönt med tanke på att jag inte har ork att fixa och trixa med naglar på kvällarna. Annars har jag egna långa fina - om jag bara tar hand om dom. Men, den tiden prioriterar jag ej. Men att fixa låtsasnaglar är rena lyxen och en lyx jag tror jag ska fortsätta att unna mig.

Ikväll är det dags att klippa mig - helrenovering på gång?!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Fixar du själv till dina naglar så de blir så fina??

    Rider din tjej i närheten där ni bor?

    Ja, vi körde Hampus själva i tisdags men på måndag hade jag tänkt att han skulle åka sjuktaxi. Så jag hoppas det fungerar eftersom de inte hittat hans telefon ännu.


    Trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera
  2. Gästiset i Staffanstorp är ju jätte mysigt, jag och Olivia var där när det va helt nyrenoverat :)
    Ha en trevlig kväll!
    Kram
    P.s Jätte snygga naglar inte för långa :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...