13 september 2010

Jacka


Igår gav jag det en sista chans... En sista chans på att hitta en vettig höst/vår-jacka. Förra hösten och i våras så gick jag bärsärkargång efter en jacka utan att hitta något som föll mig i smaken och som föll min plånbok i smaken...

Igår var det så dags igen att ge sig ut på jakt! Och minsann; efter 16 olika affärer så kom jag in på Team Sportia och vips - där fanns en jacka på rea till mig!!

Barnsligt glad är jag över den också....


Ikväll ska jag slå tanterna i GinRummy.. hehe
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...