24 september 2010

Fredag


Åh, så fint med fina naglar - jag är så himla nöjd! Hoppas jag blir lika nöjd med min klippning ikväll.

Ikväll blir det fredagsmys med god middag, vin och en film. V har hyrt BountyHunter. Kan vara lagom bra att slötitta på en fredagkväll.
Maja ska på discokalas hos sin klasskompis. Så efter jobbet ska jag snabba mig hem så att jag kan måla hennes naglar och spreja håret med glitter och sminka henne lite. Kul!



Lite fredagskul till er - denna skrattar jag lika mycket åt varje gång jag ser den. Så himla löjlig jag vet *fniss*...
Önskar er alla en SUPERSKÖN HELG!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Jag tyckte filmen va kul, gillade ni den?
    Discokalas hade vi med när jag växte upp :) Kul!
    Hoppas hon fick en kul kväll :))
    Ha en underbar helg!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...