29 september 2010

Började morgonen med ett besök hos tandläkaren.. Jag får alltid en gräslig huvudvärk när jag har varit där, så också idag tyvärr.. Sitter med världens skallebank och försöker jobba - inte lätt kan jag säga. Men jag klarar nog hela dagen ändå.

Ikväll är det så åter ridning. Fast med den skillnaden att jag inte ska följa med Maja idag - utan det gör Staffan. Jag ska stanna hemma hos Wille och bara ta det lite lugnt. Har ju inte varit hemma på två kvällar och känner verkligen för att vara det idag. Men, allt kan ju ändras som vi vet :o). Men planen ser ut så nu i alla fall.

Har ni tips på både inomhus- och utomhuslekar för 4åringar så tar jag tacksamt emot dessa? På lördag "invaderas" vi av 12 styck... Huj vad det går!

Ha en skön onsdag!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Hinderbana är superkul.
    Skattjaktskarta.

    Hälsar Maria i Strängnäs

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...