31 augusti 2010

Vad gör man?

Härliga Mallorca - här kan man åka motorcykel!

Fantastiskt gott med isglass när det är supervarmt!

När det är klarblå himmel, solen skiner, det är vindstilla och hög luft - då blir jag glad! Att det dessutom fortfarande är morgon är ju jätteskönt. Man ska dock veta att jag i vanliga fall inte är så förtjust i mornar... Jag är alltid jättetrött och varje morgon förbannar jag mig själv för att jag inte går och lägger mig tidigare... Känns igen?

Men nu är jag glad och denna känsla vill jag ha hela dagen.
Hehe, fina Maja i snygga cyklop

Dock funderar jag varje dag på "vad jag egentligen vill göra". Ni har säkert också läst alla insändare överallt om att "jag slutade mitt arbete för att göra det jag längtat efter i flera år". Därefter blir alla så lyckliga och längtar efter att arbeta.

Jag har, tro´t eller ej, alltid trivts till 100% på min arbetsplats under alla 20 år jag varit här. Det är ett otroligt stimulerande arbete. Men efter många händelser och faktorer så börjar min trivselmätare sjunka.........

Men... vad vill jag göra då?
Tvätta fötterna vid stranden är skönt!

Maja får fin fläta!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Skoja inte... men även när jag lägger mig tidigare, så vaknar jag tröttare :S...skumt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...