30 augusti 2010

Snart slut


Denna arbetsdag lider mot sitt slut och även min hjärna..
Det ska bli otroligt skönt att köra hem och inte ha något bokat för kvällen :O).


I helgen har jag liksom fått gjort väldigt mycket utan att för den delen stressa eller ha tråkigt. Givetvis har jag fått ypperlig hjälp av min kära man och inte att förglömma min mamma.


Poolen har tömts och vänts uppochner (meningen är att den ska torka..), skeletter av vårt partytält (det blåste ju lite..fniss...) har plockats ihop och lagts i säckar, alla mina fina pelargoner har blivit omhändertagna (tack mamma!), vi har varit på loppisar och fyndat, vi har varit i stallet och fixat och donat, jag har joggat (jorå, det missade jag inte), Maja var på kalas i fredags och Wille var på kalas i lördags, jag har hälsat på pappa!, två speglar och en pall är målade plus annat smått och gott!


Så ikväll kan jag unna mig att bara vara....

Vad gör ni en måndagkväll?

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Skönt med sådana kvällar!! Här blir också en rätt lugn måndagkväll.

    Amelia har åkt till fotbollsträningen. Ronja och Jonas ska gå på cirkus. Jag ska ta mig en kvällspromenad sedan ska jag se fångarna på fortet med de två älsta barnen.

    Vicki

    SvaraRadera
  2. Hej Eva! Jo en må kväll som denna sitter jag och smälter
    en god kycklingsallad. Om en timme ska jag och en väninna ut och promenixa på stranden och i skogen! Sen blir det en skön dusch och sen zzzzzzz i soffan!
    Kram Misan

    SvaraRadera
  3. Min måndagskväll: Glass och godis uppkrupen i soffan, tittade på Fångarna på fortet, läsa lite i min mega tjocka bok med pytteliten text (eller har åldern tagit ut sin rätt och ändrat min syn?) Ska se om jag hittar Belles förstoringsglas ikväll hehehe
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...