14 augusti 2010

Smakprov

Wille kastar boll för fullt på stranden
Familjeboll

Utsikt från vår franska balkong - mot poolområdet

Utsikt från vår riktiga balkong - härlig havsutsikt och övernblick

Idag, lördag, har vi varit i Ystad. Vi hann knappt hem förrän vi ville dit.... *fniss*. Det är så härligt där också och vi ville göra en liten utflykt idag (trots det dåliga vädret). Vi körde dit och shoppade inför höststarten (blää, så tråkigt och kallt det låter). Vi köpte höst/vår jacka till Maja. Skitsnygg i lila. Mer hittade vi inte som passade henne (i smak alltså..) Vi fortsätter leta.

Till Wille hittade vi höst/vårjacka, överdragsbyxor, mössa, vantar och skor. Det känns bra inför dagisstart på måndag. Maja börjar skolan på onsdag så måndag och tisdag ska hon vara hos mormor och morfar (tack!!!).

......... Själv börjar jag jobba på måndag........... Om jag är sugen? Eh... nä. Ångest? Eh.. ja.

Nu är det lördagkväll och vi ska bara sitta och "dega" i soffan och njuta av denna kväll. Vi ska vara så pass avslappnade att kanske hakan "hänger" *hehe* - eller att vi somnar till lite. Allt är tillåtet!

Ha en riktigt skön lördagkväll!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Åh vad det ser härligt ut! Välkommen tillbaka till verkligheten! Kram

    SvaraRadera
  2. Va fint ni bodde och härligt med så fin strand, inte så mycket folk i allafall.
    Väntar på fortsättningen på bilderna :)
    Ha en bra söndag! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...