29 augusti 2010

Ohly vill svika det Afghanska folket..

Morr.... åh, jag blir så "irri"... Jag har ingen anledning att sticker under stol med att jag tycker mycket illa om Ohly och den politik han står för.... jösses säger jag bara. Nu vill han dra tillbaka soldaterna och svika det Afghanska folket tidigare än vad som är planerat. Ledsen alla ni som tycker om Ohly - jag håller inte med er utan blir mörkrädd varje gång han öppnar munnen och berättar vad hans parti står för. Brrrrr..... så kallt det blev.

Expressen har en journalist som rapporterar direkt från Kabul och vad hon tycker om detta. Läs det här.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...