16 augusti 2010

Nu

Nu är jag på plats...

Ha en skön måndag!
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. ha en underbar Måndag ....Det e kämpit de första dagarna,,,men sen så....tjo vad det går;o))))Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag är med på Plats!
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en bra dag! hoppas kunderna är lite snälla idag :)
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  4. GÄÄÄÄSP, jag är oxo på plats. Trött som en gnu, landade i går em på Kastrup och var sen på plats hemma runt 18 snåret...... mycket dumt planerat att jobba idag........ tvätt, tvätt, tvätt. Bilens bromsar hade fastnat, gick bra att köra efter lite trixande...... en ny pool hade kommit i källaren....... fast den är bort sugen nu av vaktmästaren........som är mkt lik Stefan minsann...... kan det varit han som hoppade ner dit direkt i går....... hehehe
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera
  5. Åh, fy Mausi - översvämning i källaren är inget skoj att mötas av när man kommer hem från semestern... Jag har också en vaktmästare - min är väldigt lik Staffan.. hrm... hehe

    Sari, Maya och Anna - tack för era fina och snälla kommentarer!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...