25 augusti 2010

Nääää

Det blev ingen motion ikväll. Usch så dåligt av mig. Hur ska jag nu göra? det är ju ridning i morgon igen och jag kommer säkert att vara lika trött när jag kommer hem som jag var ikväll. Kanske lika bra att inse att jag får hoppa över ett av mina tre träningstillfällen denna veckan?! Mmm... tråkigt men sant. Ja, ja - vad är en bal på slottet?

Ridningen ja; det gick fantastiskt bra för Maja. Det var en grupp som passade henne perfekt. Lika bra som torsdagsgruppen. Men det var ändå en jättestor skillnad.... Idag var det ingen förälder mer än jag som stannade kvar och tittade på. Gud så tråkigt!!!
Där satt jag helt alena på bänken och frös (det blåser ju som f-n). Snacka om skillnad mot i morgon. Då stannar alla mammor eller pappor kvar och vi fikar och "gaggar" och har trevligt samtidigt som vi tittar på våra barn när dom rider. Vi har jättetrevligt!

Kanske jag ska skicka Staffan med Maja på onsdagar, så kan han ta sin joggingrunda under tiden Maja rider och ändå hinner han med att titta på henne lite? Eller så gör jag det själv -joggar under tiden :o).

Det avgörs först nästa onsdag.

Nu skall huvudet läggas mot kudden - Sov gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...