7 augusti 2010

Lordag

Det har varit en harligt solig och varm dag idag :o). Vi var forst pa stranden i ett par timmar. Fantastisk strand har vi har. Kandes knappt nar man gick i vattnet.
Darefter gick vi upp pa hotellet och kakade lunch och avslutade sedan med poolen till klockan 17.00. Barnen ar helt slut efter allt badande.

Nu har vi kakat middag och ska ta en promenad. Det ar fortfarande varmt och skont.

Magrapport: Det ar battre, men inte helt 100%... Jag far lite bakslag mellan varven. Hoppas det ar helt borta i morgon..

Ha det sa bra i Sverige!
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Skönt de låter, här hemma hos mig regnar de men vi sitter ute på balkongen och myser i allafall o längtar bort :)
    Hoppas du blir 100% bra snart.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på bättringsvägen!
    Kramiz..:)

    SvaraRadera
  3. Åhh vad underbart det låter. Är jättenyfiken på er resa. Har du lust och tid när du kommer hem får du hemskt gärna maila mej och berätta vilket resebyrå och vad som ingick. Vi har funderingar på att åka dit om och när jag blir frisk Hoppas ,hoppas.Hoppas även din mage lugnar sig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Härligt det låter, speciellt just nu i denna stund då det är alldeles grått ute!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...