25 augusti 2010

Huj vad det går!

Så var det redan onsdag!!
Det var ett himla trevligt kalas igår hos bror min. Nu ska jag inte äta kakor resten av detta året *fniss*. Dom var gooooooda!

Men nu är det som sagt onsdag och ikväll är det ridning för Maja. Då jag inte hann jogga igår, så ska jag försöka motivera mig tillräckligt för att göra det efter ridningen ikväll. Orkar jag inte, så ska jag i alla fall ta en promenad. Motionera måste jag göra i alla fall. Märker direkt när jag slarvar med motion och mat - jag får gräslig magkatarr om jag inte äter ordentligt och ryggen gör ont när jag slarvar med motionen. Hu!


Jag är väldigt nyfiken på att se om/hur Maja utvecklas i ridningen nu när hon rider två gånger i veckan. Jag är jätteglad för hennes skull att hon får möjlighet till det. Det är ingen billig historia att rida, så hon har verkligen kämpat för att spara ihop till extralektioner. Då är det ju verkligen ett intresse!

Fikan är slut, dags att återgå tilll jubb!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...